Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
..:: The Pussycat Dolls Fan Blog ::..






** Dodaj mnie do ulubionych **



Dodaj do Ulubionych


** Liczniki **



** Księga Gosci **

* Zobacz *
* Wpisz się *


** Archives **

2008
Kwiecień
Marzec



** Linki **

srona miesięcznika przyjaciel pies
mój blog na oneice
fun club
mój blogas






** Ulubieni **










** Me **



Imię:
Ksywka:
Ulubiony band:
Ulubiony muzyk:
Ulubione jedzonko:
Wiek:
Gdzie mieszkam:
Ulubiona miejscówa:
Najlepsza kumpela:

*
*
*
*
*

Moje GG:
Mein e-mail:





Co za tydzień.....

skończył się taki nijaki tydzien.Ale jutro nienawidzony przeze mnie dzień.Bo poniedziałek!!!Nie dla tego że idziemy do szkoły tylko dlatego ze mamy wf w s. 17.Nie nawidze tam wf'u.W sali gimnasttycznej jest fajnie ale nie w 17.oAna jest mała i tam zawsze ejst coś trudnego a ja nie nawidze gimnastyki.Zmieniłam szablonik.Niedługo nowa notka dawajcie...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

nandara 13/04/2008 17:11:01 [komentarzy 0] Daj komcia

czemu nie piszecie?!

Hey,czemu nie piszecie komci???Miałam szablonik od koleżanki ale niestety mi nie pasował więc wzięłam ten.jest bardzo fajny.POlecam blogi mojej przyjaciółki www.planeta-wiki.blog.onet.pl oraz www.wiaczy.blog.onet.pl

oraz moje www.nandara.blog.onet.pl i www.planeta-vanti.blog.onet.pl

to tyle miałam dziś przedstawienie koszmar...i tylko 3 lekcje a
...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

nandara 1/04/2008 16:25:39 [komentarzy 1] Daj komcia

Problemy,juz dobrze....

Sorry że nie pisałam ale miałam drobne problemy z zalogowaniem.Teraz jest już dobrze i będę pisać regularnie:)koleżanka ma mi zrobić szablonik ale niewiem jak go tu wstawie??Ok,o tym się pomyśli a teraz czekam na więcej komci.Dziś był cięzki dzień ale podczas 4 godzin(tyle dziś siedziałam) zarobiłam 4 piątkiZmęczona jestem więc paaaa

PS.pOlecaam...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

nandara 28/03/2008 17:46:13 [komentarzy 0] Daj komcia

Siema

Hej,jeszcze niezbyt znam się na tej stronce przypadkowo szukając imiienia dla mojego przyszłego psiaka trafiłam na tą stronkę z czego bardzo się cieszę;)Mam na imię Natalia mam 12 lat i kocham zwierzęta ponad wszystko.Miałam być posiadaczką beagle ale z dobrych przemyśleć razem z rodzicami zdecydowaliśmy ze lepszy będzie cocker spaniel którego...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

nandara 23/03/2008 14:25:29 [komentarzy 5] Daj komcia





* Lay by Gucia
for